Mou

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Dikten som vart gjord till dig !! :)) <3

Av Tuffingen!! - 25 oktober 2010 20:46

Jag låg ner på marken,

efter att just blivit slagen,

Och mitt hjärta blev taget,

så fort du gav en glimt

till mig, från ditt

underbara leende!

viste jag att du var den rätte,

Du fick mig att skratta, du fick mig att le,

Jag minns våra gräl, jag minns när vi slogs.

Men nu är det som om vi aldrig haft ett ända Gräl!

Jag saknar våra stunder tillsammans.

Jag saknar hur vi brukade Snacka med mig!

Jag saknar dina fina ord du gav till mig!


Jag minns att vi vart bästa vänner tills

vårt sista andetag tillsammans kom!

Du gick till andra, du lämnade mig ensam!

Jag fick aldrig en ny chans att få tillbaka dig!

Jag fick aldrig Modet att fråga om en ny Chans att bli vänner igen!

Och om du läser detta, Vill jag att du ska veta att Jag älskar dig fortfarande!   

 
 
Ingen bild

Rostic.blogg.se

2 november 2010 18:48

vem??

Tuffingen!!

13 november 2010 19:33

En i min klass :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tuffingen!! - 31 december 2010 14:11

hejhej.. jag lägger ner min blogg, men jag e ofta inne på min bilddagbok/ bdb ... jag heter    Mou.. bara att adda om ni vill veta om mitt liv eftersom jag hatar att blogga.. så jävla drygt.. df är jag aldrig inne längre !! ...

Av Tuffingen!! - 31 december 2010 14:11

hejhej.. jag lägger ner min blogg, men jag e ofta inne på min bilddagbok/ bdb ... jag heter    Mou.. bara att adda om ni vill veta om mitt liv eftersom jag hatar att blogga.. så jävla drygt.. df är jag aldrig inne längre !! ...

Av Tuffingen!! - 3 december 2010 15:58

         Silver  kl'der till salu!! / Ellos!! hah .. garvade !!! hahah !! > < ...

Av Tuffingen!! - 3 december 2010 15:40

Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.Varit död I minuter, hela själen var bruten.Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.Med dig blir jag...

Sök i bloggen

Presentation


hejsan!
De är jag som är Mou, men mitt beologiska namn är Linn. Jag är född 98 och kommer skriva om mitt liv och mycket mer! så läs på!:))

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards